Use somebody

Sova ut på en måndag är ruskigt skönt. Ja, jag blev hemma idag. Gick faktiskt upp i morse och "kände efter" men nej, jag orkade inte gå till skolan, halsen svider och huvudet dånar. Fick sova ända till halv tolv för då ringde mamma och väckte mig, jag som hade en sån bra dröm, suck.

Igår rann kraften ur mig igen, jag vet inte vad jag ska göra då. All lust försvinner och benen viker sig, allt känns omöjligt och tårarna bara rinner. Vad gör man när man tappar allt? Ibland orkar jag inte, vem vet, det kanske är meningen att den där känslan kommer, men jag vill inte. Jag vill inte känna sådär, jag vill inte att orken ska försvinna, jag vill framåt, bara framåt.
Risk för att det blev för personligt, men jag vet inte vad jag ska göra av mig själv ibland.
Jag vill bara skrika tills rösten skär, men jag orkar inte.

Det är såna här dagar som man ska se det ljusa i dagen, något positivt måste det ju finnas att se fram emot - ja sommarlovet.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Och så kan du tänka på att jag är en fruktansvärt bra lyssnare! <3

Postat av: Sofie

Tack Anna, det värmer! (: <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback