twist and shout

Nu sitter jag här igen.

Imorrn ska jag rida och plugga. På tisdag måste jag gymma, plugga & rida. Onsdag är det musikal. Torsdag ska jag kolla på häst, eventuellt. Mitt vanliga problem - när ska jag hinna sätta mig ner och andas? Det är ganska så vanligt Sofie fenomen, att alltid ha något att göra. Men har faktiskt lite smått panik över Tisdag, för svenska arbetet ska skickas in då, gymma måste jag verkligen göra - har inte hunnit göra det på typ 2 veckor? Och rida, ja det är ju en självklarhet just nu. Bara jag lyckas ta mig genom tisdag utan att kollapsa så är det lugnt. Ja juste ja, på fredag får jag en jävla kamera nerkörd i magen, ingen konstigt alls med det va? Ser inte fram emot det...

Sen har jag fyra frågor som jag måste besvara i religionen - som jag skjuter upp hela tiden.

Men va sjutton, det är ju snart sommarlov - tack och lov!

Livet är som att cykla, för att hålla balansen måste man vara i rörelse.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback