Kids

Min tid räcker inte till, jag hinner inte med mitt eget liv. JAG HINNER INTE ATT ANDAS! Får lite smått panik hela tiden, jag får inte tillräckligt med luft. Ibland känns det som jag bara ska falla ihop - jag andas inte.
Jag vill ha frihet, jag vill vara stark, jag vill kunna vara sådär modig, jag vill våga chansa.
Jag tycker inte synd om mig själv - det går bara lite trögt just nu.
Skulle bara vilja ställa mig rakt upp och bara skrika, tills rösten sviker.

Var på musikal igår: Come toGether, AS BRA!
Jag är så stolt, jag är stolt över allihopa - de va så jäkla duktiga! Ska se den igen nästa onsdag, taggad!

Hopplektion ikväll - otaggad. ursh, jag är nervös, punkt.

Jag vill tatuera mig - igen. Har skissat upp tre taueringar till och med.

Jag anväder streck(-) hela tiden, men jag tycker att det ser lite busigt ut.
Okej, nu glömde jag att andas igen.
Andas kvinna!

Ibland håller jag andan, när jag skriver, hoppar, springer, cyklar och ibland i dressyren. dumma dumma mig. ANDAS!
Blev lite panik över hela inlägget, men jag är stressad.
Måste upp till mig käraste och lulla ut med honom i skogen, vilket ska bli otroligt skönt att få andas och skäppa allt - men jag är så jävla stressad nu.

Allt handlar just nu om att inte glömma andas.

JAG FYLLER ÅR IMORRN!

17 år!























/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback