Jag vet vart jag ska.

Jag kan hålla din hand.
Jag vill hålla din hand.
Jag ska hålla din hand.

Sov tio timmar i natt och ändå är jag trött som ett as.
Skolan känns ganska så jobbig nu, måste ta tag i närlingsläran - annars riskerar jag snart ett ig där. Och svenskan vare också, måste göra ett "I-search" arbete, suck. Sa jag att det ska vara minst tre sidor? Matten ligger jag 17 sidor efter i, lyckat? Ska snart ha skrivning i omvårdnad, jag orkar inte.
Jag tyckte att dom sa att sista spurten var innan påsklovet? Bullshiet.

Du vill ha det du förlorat, men mig får du inte tillbaks.

Jag skulle vilja ha en röst som en gudinna, vackert.

Spar plats åt någon annan, låt det vara tomt.
Jag ska ge allt vad jag har, den här gången.
Om du bara visste.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback