I remember you

Åkte hem med kvart i 12 bussen idag, hade såndär konstig huvudvärk igen. Tog iallfall moppen upp och red en sväng, kan säga att det gjorde susen! Alltid lika härligt att strosa omkring och bara slappna av.

Eftersom jag var hemma tidigt från stallet så tog jag tag i I-search arbetet och imorrn ska jag bara finslipa det lite.
Morgon dagen ser så ut att jag ska göra en debatt, ett referat och jobba med måltidshäftet. Glömde såklart att skicka över lite filer från skoldatorn till min dator, good shiet! Kanske ska ta måltidshäftet i helgen och försöka ta tag i mina kompliteringsfrågor istället? Kom också på att jag har matteprov om lite mer än en vecka, och jag ligger nästan 20 sidor efter. Vad äre för jäkla linje jag går, samhäll? De som sa att det inte var ngt plugg på omvårdnad måste ju skämta!

Ska iallfall bli skönt med distansdag imorrn!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback