I remember you

Jahaja, nu sitter jag åter här igen - helgen spenderades utan internet.
Precis, det betyder att helgen spenderades i käraste sommarstugan i läppe, vilket var väldigt mysigt! Jag, Rebecka, Anna & Paulina bodde där och ja, vad säger man? Skönt att få komma hemifrån! Vi har tränat på att slå "brännbolls slag med runt slag", stått på en brygga med höga vågor, (härlig känsla) spelat minigolf och jag vaaaaaaann! (: Vi har användt grillen flitigt och pengarna har spenderats på gott godis. Jag kan medela att det inte är sååå skönt att sova i skarven på en dubbelsäng, haha.
Jag ska sammanfatta helgen, med att den var härlig!

Jag ser faktiskt fram emot midsommar, dricka och dansa känns kockande, favorit i repris; kullen! Men innan dess har vi ju faktiskt skolavslutningen.

Var och kollade på två hästar idag - men ja jag är kräsen. Men egentligen är jag inte så jäkla kräsen, för jag vill bara ha en häst som jag fattar tycke för. Jag vill ha en "Robin Hood häst" fast som är typ 20 centimeter högre än vad min lilla ponny är. Är det alldeles för omöjligt? Aboslut, inte.

Sitter även och funderar på vad jag ska ha på min imorrn, antingen shorts med skjorta eller kanske en hög kjol? Jag blir galen på mig själv, jag blir galen på min självkänsla.

Två veckor kvar i skolan nu, lite smått ångest? Ja. Det ska bli så jäkla skönt med sommarlov, men får lite smått ångest över att jag faktiskt inte kommer träffa alla som jag träffar varenda dag. Jag menar, klart man träffar kompisarna, men allt annat folk som man träffar på då? Sluta tänk Sofie, sluta.

Jag ska njuta av den här sommaren som aldrig förr, med massor bra sällskap. Fan vad jag ska njuta, punkt.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback