Help!

Var på sista föreställningen igår - grymt jävla bra. Kan ju säg att jag hade gåshud i stort sätt hel tiden och tårarna var inte lågnt ifrån!

Nu är det lång helg, det njuter jag verkligen av. Okej, igår var jag bara på två lektioner, men jag hade faktiskt ont i magen. Och idag ska jag försöka plugga lite och senare ska jag rida och gymma.

Jag och becka snacka lite om igår om man spelar en roll i en film/pjäs eller liknande, fatta om man skulle fastna i rollen? Tänk om man levde in i den så mycket att tänket fortfarande skulle finnas kvar efteråt? Som han som spelade Hannibal, han var ju rädd att han skulle börja tänka så som hans karaktär gjorde. Se bara på Joel Kinnaman när han spelade rollen Frank Wagner, han sa ju själv att han fortsatte i det där "badboy" livet ett par veckor innan han kom ner på jorden igen. Eller för er som har sett filmen Shutter Island, fatta och fastna i det betendet som huvudrollen har? Läskigt..

Nä, vare näringsläran man skulle ta tag i?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback