Gabriellas sång.

Har precis börjat mitt mjölfria liv, brödet som mamma köpt var inte gott.
Var på undersökning igår, det gick bra men var lite mystiskt ändå. Fick byta om och lägga mig på sidan i en säng, fick något att skölja bort magbubblor med, tre sprutor med lugnande och fick det i handen och det sved när det spred sig i armen, satan alltså. Se fick jag syrgas, som jag hatar.

Vaknade upp och var grinig, (som vanligt) skrek lite om syrgasen och började jiddra om att jag var ute och red och att jag behövde ringa. Men så var det sist med och inget minns jag av det heller, haha.

Igår var det även marknad, uppskattat! Ska visserligen ut idag med. (;

Åkte hem till beckis sen och kollade på Zombieland och The Univited. Båda de filmerna är faktiskt bra och jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket till en komedi som jag gör åt zombieland, den är så grymt sofie humor. Älskar't!
Ja juste, innan det slog jag i huvudet och fick väldigt leriga skor = vilket inte är lätt.
Spillde ut ganska så mycket zingo också, men nu är vi faktiskt kvitt, äntligen!
Det var en väldigt rolig kväll med välbehövt snack. (:

Ikväll ska jag till beckis igen förövrigt, men va sjutton, beckis? Mario ska det ju vara. För ikväll ska vi grilla, muuums.

Tänkte skriva att jag inte kan sitta här längre för effe kommer sen och jag måste duscha, men duschen blev precis upptagen.
Det är inte lätt när det är svårt.

Känner lite sådär att jag har en såkallad time of my life känsla nu, wunderbarty! (The Beatles gör det bara bättre)
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback