Stronger.

Ska börja med att säga att jag har grym träningsvärk efter gymmet, aj som satan.
Har tre saker som ska vara klara i skolan efter helgen, glad? neeej.

På lördag ska jag fira kusinerna - the big ones. På söndag ska jag antagligen till badhuset med kusinerna - the small ones. Har antagligen stavat fel, men de orkar jag inte bry mig om. Social helg det blir!

Idag var det barmark hela ridturen och vet ni vad? Robin hade vårkänslor och bockade, man blev ju faktiskt själv på lite bushumör, haha.

Ke$ha - Take it off
är en grym låt, lyssna på den!

Juste, min kära farmor var här idag och såg mina tatueringar.
"Jaa, så illa var det ju inte och tur att det bara är två stycken."
Jag drar på mitt skadeglädje leende och drar undan kragen på tröjan.
"TRE! Har du tre stycken!?"
Och jag kan inget annat än att le och nicka.

Jag lever ibland på att chocka folk - vilken skön känsla det är, för vem vill vara som alla andra?



/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback