Söndag, söndag och åter söndag.

En del säger att söndag är en dag som bara framkallar ångest, jag brukar hålla med. Men i vissa fall kan faktiskt söndag vara riktigt skönt att ha. På en söndag kan man sova länge, plugga, kolla på tv, rida eller bara inte göra ett skit. Det är det jag tycker om söndagar för - ingen förväntar sig att man ska göra något på söndagar.

Fast i för sig har idag vart en riktig skit dag, men det är vädrets fel. DET SNÖAR. suck med många utropstecken.

Jag & mamma ska gå på bio vid 7 - Did you hear about the Morgans?

Har redan hittat en fjärde tatuering - är jag knäpp eller knäpp? Men måste erkänna att jag gillar't.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback