Party at a rich dude's house

Provet i omvårdnad gick galant - very good. FAN VAD SKÖNT!

Är egentligen ganska så grymt fest sugen men morgondagen funderar jag på att spendera hemma. Arbete i omvårdnad, islam arbete och svenska arbete ska vara klart efter helgen. Vem fan vare som bestämde att ett dygn bara ska vara 24 timmar? Idiotiskt, ibland. Får se vart morgondagen bär mig, men ibland är de så fruktansvärt skönt att bara vara hemma, för jag menar min lör&sönd blev ju omedvetet uppbokade.

Ibland undrar jag hur jag orkar? Skolan, stallet, umgås med vännerna, gymma, hunden fyller mina timmar,dagar,veckor och år. Ibland när man stannar upp, som i det här tillfället, så undrar jag hur fan jag orkar. Får ibland lite ångest över att jag aldrig hinner tycka att något är tråkigt. Jag menar, jag hinner aldrig känna att det är tråkigt att vara hemma.
Men hade jag inte hästarna skulle jag gå ihjäl, vad skulle jag annars göra? Vännerna får bollen i rullning, de får upp mitt humör på topp och är bara allmänt jäkla bra. Gymma är grymt skönt, älskar känslan efteråt. Och min käre hund, vem skulle annars vänta på mig, vem skulle annars ligga intill mig när jag sitter vid datorn, vem skulle annars sova hos mig varje natt?
Hör ni? Det är bara skolan som är jäkligt onödig. 2 år kvar, sen kliver jag på med stora steg.

Skönt att få skriva av tankarna lite grann.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback