Lika trofast som en främling.

Norge var toppen, kalas, härligt och underbart. Var skönt att få komma iväg. Jag älskade det.

Idag fick vi sluta vid kvart över 12, det var skönt som satan!
Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, för jag känner mig ganska tom och förvirrad. Har prov imorrn om kroppen och engelska prov på fredag, jag ljuger inte när jag säger att jag inte orkar. Det är helt sant när jag säger att jag inte har pluggat än. Men jag tvivlar när jag säger att jag ska plugga. Är det verkligen det här jag vill? Den som lever får se.

Men imorrn är jag glad, efter klockan tre är jag iallfall glad. För imorrn så smackar jag på tatuering 2&3, det är lycka det. Jag älskar mig själv för att jag tillåter mig att unnas det.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback