Behöver en knuff framåt.

Ska börja med att säga att dagen spenderades i örebro med släkten, trevligt! Spelade något mario spel, kan ju säga att jag inte var till någon nytta i spelet direkt, men min gubbe var sötast iallfall.

Den 13:e har jag tid i e-tuna, ska man skratta eller gråta? Ta de som de kommer jag vet, men kan ändå inte låta bli att få ont i magen av de.
På tal om ont i magen så ska jag på måndag söka för min mage, de här håller inte längre. Får ont i magen vad jag än äter, blir knäpp av att tänka på alla jäkla mjöl och socker sorter och nu då, är jag allergisk mot mjölkproteinen också eller? Kan det inte räcka med att lactos allergin? Får hålla tummarna för att det inte är gluten allergi iallfall.

Han var stel imorse, fan han var det. Jag orkar inte! Jag vet inte ärligt talat om jag klarar av en behandligns period till, jag har ju äntligen fått komma igång igen, är allt helt jävla förjävels nu eller? Är allt slit som bort kastat nu? Nej, jag orkar inte. Ja jag vet, han kanske inte har ont, men tänk om han nu har det? Ja, jag vet också att han känns fräsch, men tänk om han inte är det då.
Han visar ju inget annat. Imorse var de första stegen stela, men sen ut till hagen trippade han iväg som vanligt. Är det här tecknet? Eller är det bara träningsvärk? Är han fräsch?
Jag hatar mig själv ibland, jag tänker för mycket.
Tänk om det kan få vara träningsvärk.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback