Vithåriga män.

Imorrn har jag antagligen tid att skriva om min dag, men nu har jag inte det.

Men jag måste upplysa er om att jag nydligen, faktiskt idag fått en ny fobi. Vissa är rädda för spindlar och vissa för vatten, men jag, jag har en fobi för vit håriga snusk gubbar. Vithåriga gubbar som desperat skriker att man ska komma tillbaka, på engelska. I blicken sågs hans djupa desperat, han var desperat. Jag kommer aldrig glömma de ssekundrarna i mitt liv, hur jag och effe vrålar för våra kära liv och kastar oss ut ur rummet. Eller okej, hon kasta sig ut ur rummer och jag kastade mig i sängen för att sedan i panik inse att han fortfarande såg mig, drog kudden för ansiktet och sprang ut ur rummet, i rn panik. I Rebeccas närvaro skriker vi och tappar båda luften, magen svider av smärta. I ren skräck blandad förtjusning med en gnutta panik, skriker vi. För att sedan sätta oss på stolarna och forsätta vårat sökande.

Jag kommer aldrig glömma dessa sekunder, det var en för jävla rolig stund och såklart skrev jag det i sån där "deckar-spännande-stil" och ja, MEN FÖR LIVET!
Jag kommer aldrig glömma orden, "Hey. Why are you screaming for? Where are you? Come back!!"
Vit håriga snusk gubbe, du är min nya fobi, min nya mardrömm.
Sätter mig tillrätta och fortsätter att skratta.
Vilken jävla upplevelse.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback