Sommarlov är bra härligt.

Kan börja med att säga tt i natt sov jag precis tolv timmar. Jag har aldrig sovit tolv timmar i sträck, eller okej det har jag nog. Men de va fan länge sen. Skönt som satan var det.

Idag har jag inte gjort ett skit och jag njuter av det. De ända vettiga jag gjort är att åkt till läppe och hämtat två äldre såkallade minicyklar, de är härliga att cykla på. De kan ja säga. Och snart ska jag upp till stallet, rida i denna värmen? Pust. Men måste man så måste man.

Imorrn äre lönehämtning och samtal inne på bup som gäller. På eftermiddagen ska jag städa husvagnen och på kvällen beger jag mig ut till stallet.

På onsdag flyttar jag ut arslet till Vårnäs, ska vara där resten av veckan och jobba på guldsporrarna. Husvagnen får bli mitt nya hem då, tillsammans med Anna, Rebecka och Paulina. (: Låter härligt.

Nä, dags att göra någon nytta?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback