Som en gammal tant som lever i sin bekväma rullstol.

Jag har ont i mitt knä och jag har alldeles för jäkla ont i ryggen också, vet inte vad jag har gjort med min stackars rygg. Skönt att få klaga lite ibland, faktiskt!

Idag åkte jag hem med kvart i ett bussen, grymt skönt var det.
Hämtade upp Rebecka och vi begav oss till hästarna. Red en sväng och hästarna skötte sig exemplariskt och Rebecka tycker faktiskt om Diver - iallafall vad hon påstår..... ;) haha. Nä, men va sjutton han är söt. Den kvinnan är djup med lika mycket funderingar och diverse saker att dela med sig om - precis som jag. De är gött!

Var och kollade på balen och fick lite sådär nostalgi känsla, det är bara ett år sedan jag stod där på trappan och var lika nervös som de var idag. Hela högen var fina föresten. Endel entre var över förväntan och bjöd på skratt. (:

Har glömt att skriva det som sas mellan mig och Agnes på engelskan!
Vi körde semester spel på engelskan och skulle förklara ord. Observera att vi har lättaste engelska gruppen, haha.
(ferry) Jag; When you are on a party you can say....
Agnes: ....How are you doing?
Snille som jag är tänkte jag att hon skulle säga "ferre" och sen skulle jag säga "first bokstav in Yrol" haha.

(tourist) Jag: If you go to Pakistan, you are a...?
Agnes: TEORIST!!
Och ungefär där vek jag mig av skratt och skrek tourist, haha!

Underbart!
Nä, nu börjar snart grey's, dags att hämta käraste kinapuffar!
/S


Slänger in en bild sen vi var hos jossan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback