Satans jävla äckel gren..

Alltså jag och hästar, det leder bara till massa jäkla skit. Red i skogen och lixom fastnade med benet mot en gren på något jävla vis. Men iallfall det blev sånt jävla tryck när han fortsatte att gå och jag skrek som en jävla idiot och Diver blev rädd och mamma ramlade av. Lyckad ridtur va? Jag är så jävla trött på att jag gör illa mig hela tiden. Självklart gick det hål och nu blöder det och kommer väl få fetaste blåmärket. Så jävla onödigt!
Snacka om att det här förstörde min kväll! Jag känner inte för att plugga på dressyrprogrammet som jag ska kunna på torsdag och jag kan inte heller raka benen, BRA! Skit bra. ÅH!
Jävla skit helvete vad jag är arg, på allt.

Suck.
Jag är trött på att alla dessa små saker ska ta min energi ifrån mig.
Helt slut, jag är helt slut. Utpumpad.
Nu går jag och lägger mig och jag är inte alls sugen på att gå upp imorrn alls, finito!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

I will make you happy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback