Nu jävlar, nu ses det framåt!

Jag har tre mål på min lista nu, tre jävligt bra mål.


* TA STUDENTEN!
* Samla ihop några kära vänner och resa direkt efter studenten, komma hem och samla mig lite i kanske ett halvår och sen ska jag resa igen. Effe och jag kom överens om att det blir Grekland eller typ Spanien med sällskap av några fler.
* Samla krafter och skriva boken och sedan trycka upp den privat för att sedan försöka sälja det.

Sen har jag ju andra saker som ska bli gjorda, alla dessa tatueringar som väntar - de är gött! Med ridningen och allt annat väntar spänning och mål också.

Framtiden ser ljus ut och jag ska leva fullt ut. Fan vad jag avgudar min styrka, för idag är jag verkligen stark.

Dags att återgå till verkligheten - jobb imorrn med!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback