Lika trofast som en främling.

Idag är det bra härligt väder - eller vad säger ni?
Övningskörde från stan idag igen, tycker att det går riktigt bra för mig nu. peppar peppar ta i trä.

Jag och Rebecka satt kvar längre vid maten idag och vi kom in på det här med självförtroende och hur man ser på sin egen kropp. Vi kom nog fram till egentligen att man ska försöka vara nöjd med sig själv och att det alltid kommer finnas någon som är smalare eller större än en själv, that's life. Vem har egntligen lust att ösa på gymmet varje dag bara för att få en slimad kropp, nä inte jag iallfall. Vi snackade också om hur plötsligt kurvorna och dessa jäkla höfter kom, jag menar jag märkte nog aldrig riktigt av när jag tappade min dåvarande smala midja. Jag hittade nämligen ett par jeans som jag hade i sjuan och för skojs skull så drog jag på mig dom, vet ni vart det tog stopp? Neranför rumpan. Men va sjutton, man kan inte gå runt hela livet och se ut som en pinne. Alla får kurvor, man kan inte alltid se ut som man gjorde när man gick i sjuan.
Jag och Rebecka kom också fram till att det är snyggt med kurvor.

För övrigt så är det uppspelning av pjäsen imorrn och ja, jag kan inte alla mina repliker än. Hur ska detta gå? Måste nog faktiskt sätta mig ned med manuset, men tvn och soffan lockar så mycket mer.

Har även insett på hur dålig jag är på att prata? Jag sluddrar och finner inga ord, kämpa på Sofie! (: haha.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback