Jag är så jävla stolt över mig själv.

Idag är en såndär dag som jag avgudar mig själv.
Är glad att student korten och korten från fågeltornet blev fina, en del kort fångade jag det där underbara ögonblicket - de bilder bara strålar.
Jag gjorde grymmaste svängen ut på nittiovägen ut idag, perfekt sväng och växling i kurvan utan att känna övergången till tvåan.
Jag tog första galoppen på Robin nu på typ, 3 månader? Vi tog en samlad galopp i form - stadigt och fint. Han rullade in i vänster galopp och lyfte på svansen och tuggade på bettet, underbara känsla. När allt bara klickar sådär fånigt bra. Fy fabin vad jag tycker om min häst.
Jag klarade även religionskursen, det såg lite mörkt ut ett tag men gissa vad, det kommer stå Godkändt på mitt betygspapper. Har även överträffat mig själv med att få Väl Godkännt på drama kursen! Svenskan och Näringsläran är övervägade till vg så hoppas att det står Väl Godkännt där med! Jag vet i fan om vg stavas med två eller ett "n", men de skiter jag i för jag är GLAD.
Har även fixat på mig en behaglig bränna och nu känns allt på topp.
Vet ni vad? Jag skulle vilja ställa mig upp och bara skrika och inte för att få ur all ilska - den här gången för att allt känns så jävla bra.
Jag älskar mig själv just nu, så det så.
Jag klarar det här!
/

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kristin

Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback