It's a wild world

Tänkte bara egentligen skriva att idag har det vart en ganska så bra dag.

Julia snuskade sig med att ta en docka framifrån idag, jag hissade sängen upp och ner och så smetade jag blod i Rebeckas ansikte, tänk vad roligt man kan ha i ett metod rum? Skrattade så luften försvann, blev mest gälla skrim mot slutet.
Allt känns så mycket lättare när man har folk i närheten som kan kosten att få en glad och det betyder massor för mig att veta att ni bryr er och tro mig, jag glömmer ingen av er när jag skriver det här.

Denna dag, denna stund känns livet bra härligt och jag är tacksam för det.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Så länge du ler så är jag nöjd Sofie (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback