Hey, what did you expect?

Satt och funderade om det skulle vara ett c eller ett k, men chansade på c. Någon kan ju rätta mig om det blev fel?

Den här veckan har vart bra, den har vart rolig och alldelles underbar.... haha. Kände lite askungen känsla där. Men iallafall så har det bara varit allmänt slött den här veckan och vi har mest vart, oseriösa. Måndag och Tisdag satt vi bara av tiden. Onsdag var det filmfestival, de var trevlans. Sen på torsdagen var det brännbolls turnering och gissa vad? Vi vann alla fem matcher och det resulterade sig i att vi vann hela skiten! Vi är grymma, punkt. Skrek ganska så mycket där och vi reta gallfeber på ganska många, men va fan ska man vara mallig så ska man. Ända ut i vägkanten, det ska kännas att man lever.

Men iallfall i morse var jag helt slut, grymt ont i halsen och ont i huvudet. Det var Cabaré idag på Inferno och ja, det var väldigt underhållande. Bra jobbat folket!

Ikväll ska jag in till stan och ja, köra ölbrännboll? Nja, ska titta på och ha kul vid sidan av hade jag tänkt.

Föresten så har alla frågat om jag har klippt mig, men nej. Fick för mig att lägga ner luggen imorse istället för att ha luggen bakåt, vips så man kan förändras. Nu ser jag plötsligt så mycket snällare ut. Positivt? Avgör själv. Lite roligt med variation iallfall.

SOMMARLOV IMORGON!!

Dags att röra på rumpan, ska fixa fram lite kläder.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback