Från zero till hero.

Den här dagen har vart bra, galet härligt! Snack, snack, dreggel och massa skratt. Höll verkligen på att kvävas förut idag, Julia gjorde något galet roligt - men kommer inte på vad det var nu? Men iallafall så var vi hemma hos twins och vi åt god mat och skrattade, jag bänkade mig bekvämt i en söt rullstol. Därför att jag inte fick sitta i träsoffan, råkade visst knäcka några brädor under den... haha. Vadå, kan man inte hoppa ner på en träsoffa? nejnej. Vi körde även "Med andra ord" och jag kan faktiskt säga att jag äger på att förklara, men att förklara för mig är meningslöst. Inga namn eller städer eller liknande, det jag snappar upp fortast är nog ollonborre och Lassie.... haha.
"Landet över USA!?" Hm, Italien? Tyskland? Storbritanien? Åh men såklart, Cypern!
Nejnej, aboslut inte. Canada för sjutton!
Varför ska jag vara så fruktansvärt dålig på geografi? Jag vet inte ens om själv ordet stavas sådär, men va sjutton - man kan inte va kung på allt.
Föresten var det synd att aggebagge inte lyckades fixa skjuts, hon hade haft mycket bättre pokerface än vad jag hade vid "Peter answer".

Jag känner mig för jäkla snäll idag, på ett bra sätt. Bara så alla vet, haha.

Imorrn ska jag på Sofia's student och jag har pillat med roliga överaskningar. Jag älskar att överaska folk med saker, härliga känsla!
Jahaja, uppstigning vid halv 8 imorrn. Dags att göra kudden sällskap kanske?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback