Förbjudna tankar.

Nu har jag haft flera dagar som jag tagit dagen som den kommer, börjar bli lite rastlös, faktiskt. Men imorrn äre slut på det, kommer från och med onsdag bo på Vårnäs där den stora tävlingen Guldsporrarna hålls. Ska bli roligt!

Jag har kommit in lite på den där banan igen, hur fan lär man sig att kontrollera sina tankar? Som man säger, se med inte röra. Hur gör man? Hur motstår man att falla för frestelsen? Jag tycker att det är pest och pina, ibland. För ständigt kommer dessa tankar som anses vara förbjudna. Men egetligen behöver de inte vara så förbjudna om ingen annan vet om de? Men då tar svgheten över, tankarna tar över. De måste ut, allt måste rensas. Det är väl först där de blir förbjudna? När man delar med sig av dem.

Det är aldrig förbjudet att ha en tanke, men det är sen när tanken blir större och större, till slut kan man nästan inte hantera den. Om man tänker på en person ex. kanske på ett bra sätt, då lurar man sig själv lite. För alltid i tanken är den här personen så bra och man förvränger siyuvationen lite, för den här personen kan ju i själva verkat vara ett svin?

Har egentligen inte alls någon poäng med vad jag skriver, men det känns så jobbigt att vissa saker måste man hålla för sig själv och ibland kanske man helt enkelt inte klarar det och det läcker ut till fel person. Orättvisa känsla.

Har för övrigt börjat packa och husvagnen är någerlunda städad. Så vad ska jag nu syssel sätta mig med?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback