Kraften är slut.

Vad gör jag för fel?
Jag orkar inte, kroppen säger ifrån. Jag orkar inte hela tiden tvivla på mig själv, jag är inte mer än människa heller.
Jag orkar inte mer.
Hur mycket ska jag behöva gråta? Hur högt måste jag skrika för att bli hörd?
Jag vill inte leva såhär, jag vill inte.
Ibland får jag en känsla över att jag inte kommer orka mig upp ur sängen, kraften är slut.
Jag ägnar så mycket tid att försöka förstå.
Jag försöker att inte suga musten ur folk, så som jag gör med mig själv.
Jag vet inte hur jag ska ta nästa steg framåt, vad är nästa steg?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ibland.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback