Här snackar vi manlighet.

Jag har hittat den där manligheten som jag sökt, jag har hittat en som är manligare än Mark i Grey's till och med och då är det inte illa!
Mr. Big - Chris Noth
Då snackar vi verkligen manlighet. Han är riktigt snygg för sin ålder också och hela han sänder bara ut ordet - manlighet.

Visst är han äldre, men titta bara på blicken.
Jag har funderat på det, jag måste ha kommit in i något stadie för när han spelar Mr. Big i Sex and the city så är han ju inte ungdomen själv, inte i filmen iallafall. Men han är snygg ändå.


Om jag hittar en att tillbriga mitt liv med sen, då ska han ha Mr. Big's tänk, "Jag vill ha dig, jag behöver ingen flott lägenhet eller stort bröllop - jag vill ha dig."
Enkelt och fint.
Jag vill inte ha någon för att jag behöver någon, jag vill ha personen för att jag tycker om honom. Behövandet är stort, men tyckandet har starkare betydelse. Ska man verkligen leva med någon för bevkämlighetens skull? Det kanske lätt blir så när man firar sin 45 års dag som gifta.
Men jag vill ha någon för att den personen gör mig lycklig.
Kan man ha såna krav?
Jag kan.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback