Gaska upp dig.

Sitter och tittar på scary movie som går på tvn, jag älskar scary movie. Men nu sitter jag bara här, jag orkar inte skratta åt det jag vanligtvis viker mig i skratt för. Jag mår illa och min hals värker. Jag har sår i halsen och går just nu på smärtstillande och någon annan sort. Fick åka in på akuten igår, halsen svälde och kunde inte ens svälja salivet. I helvete vad ont det gjorde. Det gör ont nu också och grejen är dte om jag tar för mycket smärtstillande så mår jag sä jävla illa. Just nu går jag på spar fart eftersom jag blir yr och trött av medicinen och halsen värker, så var ute på vårnäs på eftermiddagen och kvällen, men var tvunger att åka vid halv nio för jag mådde verkligen skit. Började bli kallsvettig och illamåendet kom verkligen som en dusch. Imorrn ska jag åka ut på eftermiddagen ingen, så jäkla tråkigt att bara ligga hemma, jag klarar inte av det.

Skulle så gärna också sova i husvagnen, men måste försöka spara lite på krafterna, jag vill ju bli frisk. Ska ju ut imorrn, men känns surt. Ska skicka sånt där grönt(rött?) skal som finns i Mario bilspelet, ni vet sån där som aldrig ger upp, som följer efter för att till slut välta en? Jo men iallafall ett sånt skal ska jag skicka efter killen med brunrutig skjorta md brunt hår, medellång. Jag ska välta honom, han har förstört min hals. Om Rebecka och dom läser det här så vet jag att de sitter minst sagt och flinar just nu. Läkaren hade rätt, det strulet lär jag aldrig glömma. Killen som gav mig "puss-sjukan", suck! Men ja, kort sagt så består min hals av sår just nu.

Nu tittar jag på Never been kissed och jag har sett den förut, speciellt bra är den inte. Men finns inget bättre att se nu, verkar det som.

Upp imorrn bitti och ta medicin tidigt som as, efter det kan jag förhoppningsvis somna om. Det jobbiga är att till den tabletten jag ska ta tre gånger dagligen måste jag äta samtidigt. Den andra tabletten ska också tas tre gånger dagligen, men inte samtidigt. Kan ju säga att mamma får ta hand om vilka tider allt ska tas, det har jag ingen energi för. Tio dagar, jag ska gå på det här i tio dagar.

Tror jag ska fastna lite i boken i istället.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback