Är söndagar till för ångest?

Ni vet sånadär jeans leggins med fickor på rumpan? Och linnen som är halv pösiga men ändå skyltar med formerna?
Jag hade på mig såna kläder idag.
Det kändes sjukt, men samtidigt så jäkla bra.
Är jag påväg att kunna gå i linne? Så småningom.
Det gör mig förvirrad.

Förut öppnade jag ett word dokument och skrev ner namn som ploppade upp i mitt huvud, aldrig förr har jag kunna skriva utan att tänka efter vad jag ska skriva. Jag skrev om personer som vandrat genom mitt liv eller som på något sätt har betytt något. Blev en hel del positivt men även en hög med negativt.
Ingen behöver känna sig pickad.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback