Aidan Shaw

Aidan Shaw som är en kille eller rättare sagt en man som är med i Sex and the city, för tillfället är han Carrie's pojkvän. Iallafall i de avsnitten jag ser nu klockan elva varje kväll. Men iallafall, den snubben är snygg. Jag sitter någ lite smått och sucktar efter honom, hans sätt, hans personlighet - en sån snubbe skulle jag behöva. En riktig klippa. Visserligen är han varken bonde, kock eller snickare. Eller vänta nu, han jobbar på ett möbelmagasin, det är ju ganska nära snickare? Jo, det äre, för att jag säger det.



Han är sådär äckligt charmerande - på ett bra sätt. En tio poängare? Ja, möjligtvis.

Annars faller jag nog mer pladask för killar med långt svart hår, tatueringar och som har den där.. utmanande blicken? Det talar till mig.


Precis som honom, denna snubbe.

Men egentligen, varför ska dessa hemligtsfulla snubbarna locka sådant? Jo spänning. Jag har haft nog med svek och ren skit. Jag tar ett steg framåt. Been there, done that.
Varför inte en snickare eller rent av en snygg bonde? En stadig snubbe som inte är rädd att få lite smuts under naglarna. Någon att luta sig mot.
Såhär på kvällen är det inte lätt att hålla tankarna i styr - om framtiden.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jag gör nog kanske en liten ändring i dina framtidsplaner, du kommer söka till bonde söker fru!

Postat av: Rebecka

Eller så startar du en egen grej? Fru söker bonde :D

Postat av: Sofie

Vet du vad? Min käre morbror har bestämt sig för att jag ska starta något eget program som "fru söker bonde" och jag gillar idén! haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback