Shut it down.

Jag sitter och väntar på att pappa ska vispa upp grädde till kladdkakan som står på bordet, underbart va?

För övrigt borde jag plugga till ett religion prov som jag ska ha på fredag, men nej. Har inte orkat öppna boken och kommer förmodligen att panik plugga imorrn och faila på provet. Men jag är så förbannat jävla trött på allt som har med kristendomen att göra! Har man kristen släkt så är det inte lätt säger jag, ibland känenr man sig helt jäkla hjärntvättad. Men nej jag tror inte på det där, jag tror på det som finns i mina tankar. Så nej fy tusan för att jobba med kristendomen, urk!

Jag tänker också skriva att jag går mot bättre självkänsla, eller okej jag har det som mål rättare sagt. Och den här gången skjuter jag skottet rakt och lyckas jävligt bra. haha, börjar redan nu? ooohja. Går mot ett sundare och bättre liv.

Och sen måste jag ju faktiskt få avreagera mig litegranna här va, för det finns verkligen människor till allt! Jävla översittare som tror att dem kan smita under bordet med äckligt jobbiga kommentarer. Men ta ingen skit för sjutton, nu gör vi något åt det. vi sätter dem på plats.

Min kära dator överlevde duchsen med äppeljucie, är dock lite trötter! (:

Nä ni, kladdkakan skriker efter mig!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback