Mycket trevlig dag!

Idag har jag spenderat hela dagen i linköping hos bror min. Kan säga det att där finns det folk som åker moppe med skidor och promenerar med hunden klädd i skidglasögon, väldigt roande att se!

Fyndade en hel del idag faktiskt, köpte bland annat en brun herr kavaj för 50 kronor, sitter som smäcken gör den också! Köpte en grön flecetröja som jag ska ha i stallet, 35 kr(!), Stor väska och sminkväska.
Erbjudandet "Packa en påse full med böcker, betala 40 kr" älskar jag, men vem gör inte det? Så vi tryckte ner 20 böcker och de flesta var ju då mina, haha.;)
Morden i Oxford
Baby sug
Död bland främlingar
Bridget Jones dagbok
Överraskningen
Till er tjänst!
Make up boken
Kvinna utan namn
Ondskan
Förräderiet
Systrar av guld
Mina drömmars man
Jenny S
Grabben i graven bredvid
Om en pojke
Hannibal


Fick Snabba Cash av mamsen också! Juste, hittade ett väldigt snyggt linne som också hängde med hem. Ett par svarta Uggs blev det också.
Jag känner mig som en ny människa och jag ska buga åt min mamma som köpte allt.

Nä, nu ska jag slå igång Potatishandlaren!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback