Kom änglar.

Det var roligt att våldgästa agneus. Men stackars hade slått upp ett sår över foten, svimmade nästan när jag såg det. Okej kanske inte höll på att svimma, men fick såndär äcklig känsla. Vackert var det inte iallfall, lider med henne!
Vi beställde pizza och kollade på Sex drive, vilken jäkla rolig film säger jag bara.

Och nu sitter jag här och grubblar, vilket jag borde lägga av med! Men vem vänder man sig till när man söker svar på frågor? Jag hatar när tankar snurrar runt i skallen på en och man vet inte vad man ska tänka eller minst sagt säga. Varför söker man sån jävla bekräftelse hela tiden? Det är väl ingen annan som ska avgöra något, bara för att jag tvivlar. Och varför känns det så fruktansvärt skönt när någon bekräftar en? Jag borde hata det, men tvärtom älskar jag det. Jag vill inte känna mig styrd av en annan människa, jag menar vem vill det? Jag vill vara stark, jag vill vara en stark person. Suck! Man är inte mer än människa. Men ibland vill man vara så mycket mer.

Nej, sluta tänk så jävla mycket. Nu ska jag borra ner huvudet i kudden, för imorgon är en ny dag.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback