Ja, men visst.

Vart ska jag börja?

Att hämta småkusinerna på dagiset i onsdags vad guldvärt! Snacka om att man fick känna sig uppskattad, så jäkla härligt när båda kommer rusade och skriker. Me like!

I torsdags var jag med effepuffen, det var härligt! Vi flummade runt i snön med kamerna, foton finns på facebook för den som vill se. Alltid lika kul/skönt/roligt/awesome att vara med henne.

Igår så gymmade jag, grymt skönt! Var ute och galopperade på min busiga ponny också, härligt! Tog bussen till Agneus & Juliet senare på kvällen och vi hamnade i vämbol, underhållade folk? Ohja.

Idag så har jag pussat på min pålle och nu sitter jag här och gör absolut ingenting, så skönt. Ska vandra hem till Agnes sen, hon ska nämligen få färga mitt hår.

Imorrn blir det gymma, knåpa ihop lite text om Elvis, åka upp till stallet, försöka räkna lite matte & sova som en stock.

Juste gott folk, jag ska på evk snart också vilket jag inte ser fram emot, vill helst bara köra ner huvudet under marken.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback