In the ghetto

Gårdagen så red jag och på kvällen åkte jag och några bruds till donkan för att senare våldgäst Julia. Hos Julia planerades nästa helg lite smått och vi tittade på After the sunset, som faktiskt var okej för att vara en såndär "diamanttjuvsparsomleverettäckligtlyxigtliv". Jag har fortfarande lite dåligt samvete över att jag gegga tandkräm i jossans öga, det skulle faktiskt hamna på nästippen! ;)

Imorse gick jag och mamsen och gymmade, mycket härligt! Efter maten gick vi till factory och hon köpte byxor och jag fick ett uber snyggt linne för att jag hittade byxorn, inte illa!

Ska våldgästa agneeus lite tidigare än tänkt, mamma ska nämligen åka till stallet vid 4 och jag tänker INTE gå i den här kylan. Kvällen spendras med twins och agneeus. :)

Jag har kommit på en ny hobby - våldgästa folk. Det är roligt faktiskt, värt att testa! ;)

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback