i want yout soul.

Sitter här med huvudvärk, träningsvärk men är lycklig som få för den här dagen kan jag leva på lääääänge.
Skolan var till och med nästan rolig idag, blir dock lättare när folket lättar på stämningen, mycket uppskattat!
Var på hälsokontroll idag och fick reda på att jag har bra kondis, vem fan skulle kunna tro de? Skulle kunna sätta mig och söka brandman's utbildning nu på stubben, inte illa va? Behöver jag ens skriva att jag känner mig lite stolt, men jag kört igång med att gymma för att få bra kondis, haha. Överaskande men grymt.
Var på gymmet förut och nu sitter jag bara och njuter, av att få vara glad.

Och lördagen var riktigt jäkla lyckad alltså. Först var mina söta kusiner här och vi hade det mycket roligt i badhuset. Det är inte lätt när två vill åka ruchebana samtidigt!
Sen kom effepuffen och vi käkade på viking för att senare dra till Mathilda, men hamnade efter en stund hos Emelie. Och huvudmålet var såklart parken, vilket var ruskigt roligt. Tänk vad dricka, härligt folk och underbar musik kan göra, det är rena medicinen. Känns som att jag svävar på moln.

Sitter och funderar på orden, Eldvakt, Shine, Flower och möjligtvis Kärlek.
Ett av orden ska placeras på underarmen och ett annat på överarmen, dock i väldigt liten storlek.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback