Har varit slött här!

Nu är jag äntligen här igen, det har hänt enormt mycket men samtidigt ingenting! (;

Jag ska äntligen beställa ny tatueringstid, me like!
Efter att jag hade ridit idag så plockade Anna, Kristin, Rebecka och Paulina upp mig och vi brummarde iväg till ica och sendan tre kronor med Anna's söta bil! :) Kebab stod högst upp på listan och föresten så har Kristin piercat tungan, mycket snyggt!
Vi kollade på deras hopplektion som jag filmade, blev också att kolla på Sommaren med Göran.
Uppskattd kväll, helt klart! (:

Imorrn taggar jag för att bada med små kusinerna i badhust, busigt!
Sedan kommer Effe till mig och vi rejsar vidare till Mathilda på förfest och sen går vi mot slut målet; parken!

Ska försöka uppdatera på söndag igen! ;)

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback