Ge mig värme!

Sitter här i pyamasbrallor och nördar mer än vanligt, att man aldrig kan slita sig från denna dator!
Väntar för övrigt på att degen ska jäsa klart, försöker mig på att göra korvgifflar, tror ni att det blir lyckat? Jag hoppas på det för jag är vrålhungrig, haha!

Det var jätte härligt väder att rida i och Robin gick som en klocka, kändes som vi galopperade på bomull! Han gick helt underbart fint i galoppen, det ger än verkligen glädjerus när allt klickar perfekt! (: älskade ponny!

Det är söndag idag och veckan är redan planerad smidigt och tight! ;)
Måndag ska jag tillbringa dagen med effe, love it!
Tisdag är det ridlektion.
Onsdag ska jag raka hästen och gymma.
Torsdag ska jag filma när flickorna har hopplektion.
Fredag kanske vi skulle kolla på det, får se vilka som kan?
Lördag är det fest i parken.
Söndag hopaps jag på att träffa kusinerna.

Mellan allt det här ska jag lyckas gå i skolan, rida Robin O,T,F(?),L,S och plugga.
Jag avskyr det där kompendiet som ska in på onsdag, har läxa i engelskan men den skjuter jag upp till nästa lektion! Men är man inte lyckligaste när man har som fullt upp? Ta det lugnt gör man ju när man sover. (;

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback