Berätta hur du gör.

Jahaja, imorrn blir det att gå tillbaka till verkligheten, stor suck. Jag har trivits ganska så bra i att inte göra ett smack och att bara ta dagen som den kommer. Jag vill inte gå i skola, jag vill göra någon nytta. De känns som jag kastar iväg tiden och bara står här som en stolpe och väntar på bättre tider? Det är så mycket jag vill, men är rädd att inte hinna med. Jag vill att tiden ska gå saktare, men ändå inte. Jag vill ha sommar 2010 och jag vill att det stannar där, eller inte stannar. Men långsamt? Ja, det låter bra.

Sluta tänk, planera och grubbla. Gör det, chansa. Ta risker, men tänk på konsikventerna. Lev det liv du vill leva.

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback