Who needs avenues, Who needs reservoirs, We're gonna show this town

Sitter och tittar på en Harry Potter film som går på tv nu. Måste ta mig i kragen och se den nya, känner mig lite efter, haha! Willy's reklam gick nyss, jag förstod den inte? Intressant, visst?

Var ute och skrittade med Trollet förut, det var härligt. Det var "bara" sex minus ute så vi var ute en timma och lullade i skogen.

Alltså jag har inte så mycket att skriva, men jag är sugen på det.
Imorrn är det sista dagen vi har kinect, gu' vad jag kommer sakna det! Härlig känsla av att ha träningsverk efter att ha spelat, det är ju för satans kul! Efter att jag kört dans spelet så är jag bra sugen på att köpa det, men måste ju veta att vi har en kamera till spelet då. Får hoppas på att pappa kan ta med kameran hem någon gång, för fattig som jag är har jag icke råd att köpa en egen. Riktigt surt!


Tänk vad annorlunda man kan se ut med lite längre hår.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback