Förberedelser för nyår.

Ikväll
¤ Raka benen
¤Rycka ögonbrynen

Imorrn
¤ Duscha
¤ Locka håret
¤ Köpa lite groggvirke
¤ Komma ihåg pengar, dricka och allt det där som är nödvändigt.

Så avancerat är det för mig. Känns himla skönt! Har inte kännt någon som helst nyårs stress iår, då fest och allt är planerat och klart. Imorrn kommer även kusiner som ska fira min bror som fyller år, fullt hus med andra ord? Ja ungefär.


Visst är blden rar? Alla ser så söta ut, haha!

Ja, ungefär sådär kommer jag nog se ut i år igen. Minus en sidecut och ett stycke mörkare hår är väl skillnaden och lite andra kläder.

Jag har inga höga förväntningar på nyår, högtider har en tedens att kännas överskattade. Jag har förväntningar på god mat (som alla vi tjejer ska laga) och massor skratt.
De blir nog en bra kväll, vi ska ju ha roligt.
Vi ses nästa år, kära blogg.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback