Varför ska jag ha ångest för?

Jag menar, jar har verkligen utnyttjat det här sommarlovet. Jag har gjort massor!
Jag har vart hos min morfar, parken zoo, träffat mina kusiner massor, badat, ridit, vart med på guldsporrarna, VART PÅ FESTIVAL, festat, vart bakis, vart på måndagsfika, vart i ullared, träffat mormor, vart med mina fina vänner - men framför allt har jag njutit.
Okej, jag glömde säkert att skriva hälften vad jag gjort, men ni förstår poängen!
Varför ska jag behöva ha ångest över att sommaren är slut för? Jag har ju haft en uuuuberbra sommar. Varför klaga?
De är väl sånt jag gör.
Men skit samma, min sommar har vart härlig!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback