Skola imorrn, känns helt fel att skriva.

Imorrn får jag fiskgrattäng med räkor och potatis. (?!?)
Kan man ens äta det tillsammans? Låter helt vrickat.
Juste, jag måste komma ihåg att jag ska till bup imorrn med, komemr glömma det, ja lovar't!
Nu börjas det igen, min glutenfria mat ska väljas, vecka för vecka.
Och det betyder skola.
Jag vill inte gå i skolan, men jag vill inte heller jobba, finns det någon framtid för mig?
Jag har alltid sagt att jag ska bli hemmafru eller jobba halvtid, kan man bli hemmafru fast man hatar att laga mat?
Måste hitta någon som kan försörja mig helt enkelt.
Eller okej, nej. jag vill inte bli försörjd, eller jo?
Jag vill jobba minimalt iallafall.
Ser ni?
Jag vet inte vad jag vill.
Jag vet inte ens om jag vill hoppa på vid stationen eller utanför mig imorrn när bussen kommer.
Jag vet inte om jag vill ha en mac dator, som min bror säger, jag kommer ju ändå bara få betala för reperationen av tagentbordet, hela tiden. Ja, jag spiller.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorrn.
Jag kom inte ens ihåg vilken tid bussen brukar komma på morgonen.
Jag vet inte vart mina nycklar är.
Jag vet inte om jag ska fortsätta vara röhårig.
Jag vet inte hur jag ska göra med mitt rum, väntar på nya möbler så de ser förjävligt ut..
Jag vet inte hur man fyller på olja i en bil och jag vet inte heller vart man sätter startkablarna.
Men jag vet vart bränslepumpen sitter.
Jag vet vilken väska jag ha imorrn.
Jag kan mitt mobilnummer utantill.
Jag vet att jag inte vill plugga vidare.
Jag vet att jag behöver en till exetern hårddisk.
Jag vill ha lite av Carrie's självkänsla, henens mod.
Jag vet att jag snart ska beställa en tatueringstid.
Jag vet att jag borde sluta med det jag gör nu och försöka sova, eller något istället.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jag vet att jag tycker att du ska hoppa på vid station! :D

Postat av: Sofie

Jag vet att jag gjorde de, haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback