Ser en nerförsbake i sikte, förhoppningsvis?

Var på evk:n idag, mådde illa när jag satt där och väntade på att få komma in.
Det gick på en kvart.
På tisdagar får jag sluta fem i tre, är hemma kvart i fyra då. Och på onsdagar får jag sluta tio över två, meningen är då att jag ska gå hos bup, då de har tid.
Känns skönt!
Praktiken ska jag få ha i vingåker, kan dock inte nu bestämma vad det blir för tider. Ska dock inte "jobba" mer än åtta timmar om dagen. Praktiken lär blli tung, men får försöka göra det bästa av det.
De lyssnade på mig och vi kom överens, det känns himla skönt!

Har prov redan på måndag, det känns därimot inte så skönt.. Men läraren sa att man får göra om provet tills man klarar det, vilken lättnad!


Måste ju påstå att jag är söt där, ellerhur? haha.

Köpte en kalender idag som jag faktiskt ska försöka använda, flitigt.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder imorrn, ska nog ta och rota i min garderob lite..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback