Pa pa power

Mamma skulle rida förut så sjuka jag tog med mig två av våra byrackor upp, vi skulle ta en långsam promenad i skogen. De va mysigt, att gå otroligt sakta i en fin skog med två hundar springandes runt sig, de måste jag göra oftare!
När jag kom till gärdet vi skulle korsa så såg jag en orm några meter framför mig, jag stampade hårt i marken utan någon resultat. Gick fram och dutta med skon på den, inget resultat då heller. Så jag tog upp ormen, med fingrarna och la den i diket. Mest för att Mira inte skulle få för sig att hon skulle äta upp den, man vet aldrig med den donnan. Men iallafall, jag tog i en orm! Rebecka kommer säkert kommentera att jag är dum i huvudet.... haha.
Tror jag bröt ryggen på den också, det knakade..
Var inte först efteråt jag insåg hur äckligt det var, mamma sa att en vild orm har massa ohyra på sig. URS!
Kan säga att jag skrubbade händerna ganska ordentligt.
Men iallafall, stackarn.

Fan vad sjuk jag är. Tycker synd om mig själv.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Asså... Fifan Sofie.. Berätta det där för P så får du se hur glad hon blir (; höhööhöh

Postat av: Sofie

Får väl göra det när jag träffar henne nästa gång, haha! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback