Nu så..

känns det bättre.
Samlade mig och åkte till min älskade (läs, häst) och tillbringade lite tid med honom. Först gjorde han mig förbannad genom att slita sig, blev rädd - jag fick ont i fingrarna. Sprang ett par meter och kom tillbaka, blängde lite på honom, men vem kan vara arg på honom egentligen? Inte jag iallafall.
Sadlade och stack iväg, vi red en skogstur, öronen var spetsade framåt precis hela tiden. Vi galopperade på stigarna och jisses vad härligt det var! Han riktigt krökte på nacken och tuggade på bettet och i skogsbacken släppte jag honom, vilket ös det blev! Han är så busig, min ponny. Vad jag tycker om honom!
Ridning är nog den bästa "medicinen" när allt känns tungt, jag tänker inte stoppa i mig antidepressiva eller sånt skit, stallet gör det så mycket bättre.

Spenderade kvällen med Agnes och Mathilda. Vi kollade klart på Instängd 2, brutal var den. Blev så rädd att jag spillde halva skålen ostbågar över Agnes, förlåt för det!
Vi skulle titta på någon annan hemsk film också, men den funkade inte - istället blev det BS gamla film, haha. Nostalgi! (:

Förövrigt är min hund alldeles för söt, hon ligger bredvid mig, så fort jag tittar på henne så börjar hon att vifta på svansen.

Imorrn ska jag ta de lugnt, hästarna ska skos på eftermiddagen. Blir nog en pers, Robin gillar't inte.
Dags att försöka sova kanske?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback