Mår så jäkla skit!

Det här är typ tredje gången jag kunnat sätta mig upp idag, jag är fast i soffan! Allt snorande, hostande tar kål på mig.. Har sån jäkla huvudvärk, migrän? Kan studvis knappt kunna öppna ögonen. Har vart tvungen att mörkläga mitt rum, ljuset skär rent sagt. Jag har feber. Jag hatar det här. Jag grät förut, fick en tallrik med mat men jag råka välta den. Tårarna rann och det gick inte att stoppa, en tappad tallrik var inte det jag grät över, det var allt annat. Det svämmade över, tårarna lättade på det jävla trycket. Jag tycker synd om mig själv. Jag hatar att vara sjuk..
Nu ska jag lägga mig igen och vänta, på att det här ska gå över.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback