Gettin' over

Jag avskyr getingar, de är grymt läskiga.
Bara så ni vet, om ni inte redan märkt det.

Jag har lust att skriva, skriva massor! Men första gången på länge har jag fått en idé torka..
Eller egentligen inte, jag har massor förvirrande saker i huvudet som jag vill få bort, men nej.
De som kan sjunga och skriva låtar har det för jäkla bra, tänk att få uttrycka sig? Brutalt.
Undra om det är deras sätta att skriva av sig?
Man skulle ju bli galen annars, tack blogg.se för att jag får använda dig.

Det är dags att beställa taturingstid. Ska ut på praktik om sju veckor, skulle vilja tatuera mig innan det. Annars måste jag vänta elva veckor till, vem vill det? Ska se till att mamma ringer på måndag.
Jag har fler tal tatueringar jag vill göra, men ska börja med två fjärilar tror jag, på armen.
En sak har jag lovat mig själv när det gäller tatueringar, tills jag fyllt arton år ska jag hålla mig på armar och händer. Sedan ska ryggen börja fyllas.
Det är konst, konst på kroppen - som visar vem jag är.
Mitt sätt att få må bättre?
Jag avgudar dem, de är mina och alldeles fantastiska.



som sagt, jag älskar att skratta.

Samtidigt får jag ingen ordning på mina känslor, vill jag ens ha dig här?
Något i mig säger att det är en självklarhet, vad skulle jag göra utan dig?
Men ska det behöva få mig så jäkla nedstämd hela tiden?
Jag vet inte vad jag vill, för du ger ingen som helst klarhet i det.
Du gör det svårare, jobbigare, men samtidigt så mycket bättre?
Men är det meningen att jag ska vänat på dig, hela tiden?
Jag tror jag förtjänar mer än så..
Blir galen på allt, ska något var lätt någpn gång? Ska något vara självklart?

Inlägget blev nog bara en ända röra. Men det är det i mitt huvud nu med, hur får man struktur på sina förbannade tankar?
Ingen jävla aning.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback