En bild säger mer än ord, helt enkelt?

Okej, nu kommer det; jag vill ha längre hår.
Jag saknar faktiskt mitt hår.
Förra året precis vid den här tiden så avgudade jag mitt hår, lagom längd med snelugg och det var rött, riktigt jävla rött. Nu är det skabbigt, slitet och alldeles för kort..  Jag erkänner, jag har tröttnat.

Den här bilden har faktiskt aldrig visats förut, tagen 090916.
Det är typ ett år sedan.
Jag har kommit fram till att jag inte längre älskar den där tröjan.
Jag har kommit fram till att jag suger på att sköta mina ögonbryn.
Jag har kommit fram till att jag hade en bra längd på håret då.
Av att döma av bilden.
Jag tror att jag blivit bredare i anisktet, men de vill jag inte egentligen skriva.
Äsh, allt förändras.
Dags att tänka lite positivt!


/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Men jag gillar den där tröjan! :o

Kommer ihåg när vi började skolan och du hade den... fan... jag tyckte den var supercoooooooool! :D

Förresten, du kommer imorgon va?? Det är ju skolfoto förtusan :D Sen ska vi rida också.. Möhöhöhööh :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback