Det var inte här du lyfte undan stenen från mitt hjärta.

Såg PA 2 med Agnes förut, stundtals var den läskig och vid ett tillfälle skrek vi faktiskt. Vi tittade på den otextad och vet ni vad, jag förstod fakstiskt en hel del. Men iallafall, det jag ville skriva var, att ettan var nog bättre - tror jag.
Har man sett ettan så kan man lika gärna se tvåan, det som var synd var att det inte fanns någon koppling mellan de två filmerna. Jo, föresten, typ tre sekunder i början, alltid något!

Det känns just nu, ikväll att jag går på autopilot. Det känns som jag vore kvar i sängen men alla känslor och tankar bara virrar runt alla dessa väggar. Vad vill jag? Hur orkar jag? Vad ska jag göra? Och om saker som jag inte kan påverka. Det är nog det kärvaste, att inte kunna göra något åt det. Visst något kan man göra, men hjälper det?
Jag är så jävla trött på allt som dyker upp i mitt huvud nu, vem fan kom på det här med att tänka, överdrivet mycket?

Skulle nog behöva sova, men vem kan somna när det är rena katastrofen i huvudet? Inte jag iallafall.


Tror att andningen börjar bli ett problem igen. jag glömmer att andas.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback