Dancing on my own?

Du är inte som alla andra.
Jag är inte som alla andra.
Men, skulle vi bli som alla andra?

Kollade på Stockholm boogie förut, den är bra. Typsik svensk, men ändå bra.

Var och kollade på en häst idag, hon var trevlig. Stundvis så klickade det faktiskt, vilket gör mig ötroligt förvånad. För när det gäller hästar så är jag jäkligt kräsen, så är det. Har kollat på en hög med hästar, men ingen har lockat mig. Men som sagt, den här hsäten verkade trevligt. Men frågan är om det bra med henne väger upp det sämre. För när något sämre kommer fram drar jag öronen åt mig direkt. Men jag tror faktiskt att vi ska åka och titta på henne en gång till.
Imorrn ska jag dock titta på en till häst, får se hur det går?


Imorrn åker jag till dalarna också, ska umgås med min morfar. Det ska bli härligt att få träffa honom! Ska ta med mig min älskade kamera och hund, ska ut på långa promenader och bara njuta av tillvaron. För snart börjar skolan, men ingen idé att stressa. Jag ska ta dagarna som de kommer nu, jag ska ge mig chansen att njuta - nu.

Är hemma sent på osndagen igen, simma lugnt!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback